Известие

Collapse
No announcement yet.

Обтягане на ангренажна верига

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Обтягане на ангренажна верига

    Намерих няколко теми, в които се говори, че имало описание и така и не го намерих (само линк към pdf с парола). Някой може ли да помогне с инфо как се обтяга веригата на 2.0. ТС 8V?
    Благодаря предварително!
    Lancia Dedra 1.6 i.e.
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 8V

    Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните и сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо.

  • #2
    Принципно - 1. разхлабваш винта на обтегача (на много терсене за развиване място е - аз използвах лула 14 май), 2. ръгаш 5-та, 3. буташ, 4. затягаш. Но..., най-ок е да развиеш 20-тината болчета на капака на свещите и на този на клапаните, да си вземеш червен силикон (3,5 - 4,5 лв), че някаква смешна хартиена г-ра (и то без силиконовите елементи е 21 лв), и след като направиш 1. и 2. по време на 3. да зяпаш кога ще се обтегне на мах (защото има и момент на отпускане) и 4. и така. Ако пак ти ручи (както при мен стана) си приготвяш 70 лв за нова италианска + ? лв за труд (или се чанчиш сам) и се молиш да не е от малката шума. В момента аз съм на етапа преди покупката на нова и саморъчна смяна + молитви да не е малката.
    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
    Мненията са като задниците - всеки си има!

    Comment


    • #3
      На лада се прави горе долу по този начин само че винта (капачката) се развива на цяло. Слагаш си пръста на дупката вътре има едно плунжерче почваш да буташ и когато това плунжерче потъне най много стягаш, за да си сигурен че си намерил положението в което плунжера потънал най много трябва да направиш поне два оборота на коляновия вал около 2 метра бутане на 5-та. Ако на алфата ги има това нещо след като развиеш винта трябва да стане по същия начин. Дано да съм ти бил полезен Ъспех
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #4
        Благодаря за инфото. Стана работата
        Lancia Dedra 1.6 i.e.
        Alfa Romeo 155 2.0 TS 8V

        Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните и сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Miro
          Благодаря за инфото. Стана работата
          Колега, би ли дал малко повече информация-каква беше причината да искаш да я натягаш, имаше ли ефект и т.н. понеже прегледах няколко теми и мненията са доста противоречиви (относно това как се прави, че нямало смисъл, че не било за всеки и т.н.) ,а Алфата напоследък нещо доста се "разтрака" и ми се иска да пробвам да видя какво ще стане
          Другите колеги също могат да споделят опит и съвети ако желаят
          155 1.8 8v TS & FZR 600

          Comment


          • #6
            Моята, даже я и смених и ... пак шуми. Остава да е малката бандитка. За нея обаче още от преди зимата набирам смелост и ...още си трака за сега.
            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
            Мненията са като задниците - всеки си има!

            Comment


            • #7
              А какво става, ако трака веригата...В смисъл какви са отрицателните последици и в какъв период от време се появяват

              И моята трака де
              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
              by RUBIG service

              Comment


              • #8
                Днес пробвах по начина описан малко по-горе от TRENDi (без да свалям капака), но резултата нещо не ми хареса Може и да си внушавам, но ми се струва, че след манипулацията се разтрака още повече и се чудя дали не съм я отпуснал вместо да я стегна Искаше ми се пак да опитам, но ме уплашиха, че може да я натегна много и да направя някоя беля . Има ли го и тоя вариант или няма страшно и мога да пробвам пак ?
                155 1.8 8v TS & FZR 600

                Comment


                • #9
                  Използвай вторият описан метод. При него може да си помагаш за мах обтягане с щанга. Тука има някаква микро вероятност да стане белята - ако не си знаеш силата и строшиш всмукателният вал, който ти идва рамо за напъването. На тези, които са ти казали това:
                  но ме уплашиха, че може да я натегна много и да направя някоя беля
                  им кажи да си сменяват ангренажните ремъци редовно и да не се занимават с твоя ангренаж...
                  75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                  155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                  FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                  Мненията са като задниците - всеки си има!

                  Comment


                  • #10
                    ОК утре ще пробвам Не исках да свалям капака заради гарнитурата, но после ще сложа силикон, че и без друго малко тече . Мерси много за съвета
                    155 1.8 8v TS & FZR 600

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от hsr
                      Днес пробвах по начина описан малко по-горе от TRENDi (без да свалям капака), но резултата нещо не ми хареса Може и да си внушавам, но ми се струва, че след манипулацията се разтрака още повече и се чудя дали не съм я отпуснал вместо да я стегна Искаше ми се пак да опитам, но ме уплашиха, че може да я натегна много и да направя някоя беля . Има ли го и тоя вариант или няма страшно и мога да пробвам пак ?
                      Никаква беля не може да стане.
                      Няма опасност от пренатягане, но свали капака да виждаш какво става.
                      АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
                      FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

                      Comment


                      • #12
                        А какво ще стане ако оставим веригата да си трака? последици след 20хил км? 100 000км?


                        Моята си трака леко и все още имам страх от евентуални манипулации... Още повече, че колата ми в момента върви ужасно много и да не я прецакам нещо
                        Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                        exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                        ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                        ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                        by RUBIG service

                        Comment


                        • #13
                          Аз си тракам от около 7 хил. вече, но смених голямата. Ако до 20 хил не сменя и малката ще ти пиша дали може да се кара така.
                          А иначе теоретично може да станат следните неща, според мен:
                          1. Скъсване на голямата - салата от клапана и пробито/ти бутало/ла + евентуални поражения по главата. Това например е ставало на БМВ стар 6-так 323 и то тъкмо запалил човека;
                          2. Скъсване на малката - ако не се замота и заклини по някакъв начин положението - само същото, като да останеш без маслена помпа. Последиците са ясни, ако не успееш и естествено имаш шанш да изгасиш мотора веднага.
                          Хубавото е, че до сега не съм чул някой да е скъсал верига на 155, но не значи че няма, де.
                          75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                          155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                          FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                          Мненията са като задниците - всеки си има!

                          Comment


                          • #14
                            начи на лада не е като на алфа
                            обтягането е различно
                            утре ме подсетете ще опиша ко се прави щото сега ми е трудно

                            освет това има разлики при различните мотори на алфа
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от търтей
                              начи на лада не е като на алфа
                              обтягането е различно
                              утре ме подсетете ще опиша ко се прави щото сега ми е трудно

                              освет това има разлики при различните мотори на алфа
                              Ми айде де, подсещам те Кажи за 155 1.8
                              155 1.8 8v TS & FZR 600

                              Comment

                              Working...
                              X